saje tempek neh..utk smua...moga2 d ampunkan dosa kte..amin...ya rabbal alamin....
- Leena -

BAHAN-BAHAN:
500 gm cendawan
1 sudu kecil lada hitam (kisar)
1 sudu kecil serbuk lada sulah
4 biji telur
Garam secukup rasa
CARA MENYEDIAKAN:
1. Telur dipukul dan dicampurkan de-ngan lada sulah, lada hitam dan garam secukup rasa.
2. Kemudian celupkan cendawan dan goreng sehingga masak.
**** Ini resepi yg ringkas aku dapat...tp klu nk lebey rangup..aku rse leh pake tepung jagung sket...
- Leena -
Ya Allah sedapnye benda nie..harus aku buat neh...hahah...perut hubby dh membuncit..biarkan buncit sama naek dgn aku..ngeh3...
jom b, kte gemok sesama...yes..yes...
buat mereka yg ingin mencoba skali..boleh lah..senang bangat neh...
British Food:How To Make Shepherd's Pie
- Leena -
- Leena -
- Leena -
Again!!! aku attend wedding...kali ini di melakau...ni cousin belah abah aku..memandangkan kteorg ini tdk berapa nk rapat..so aku pon poei as a guest lah ek..
aku pegi bersama hubby, mak, abah, adik, adik ipar, opah, 2 org mkcik dan sorg spupu kenit aku yang nakalllllll...
kiranye 2 kete lah poei...yg sedara laen xp...sbb ank2 skolah d hr sabtu..
aku gerak dlm kol 9.30 mcm tuh smpi kol 11 ++...agaknye..xtgk jam ar..
d pertengahan jln...lalu d bwh flyover...sdp hubby aku lenjan minyak smpi 130++....nah....amik...pkcik topi puteh, sluar puteh stripe hitam d tepi..tembak daa...tmbh lagi koleksi dlm speed trap..hahaha...best2..
uh..dorg ni mmg suka dok celah2..bwh2..
aku pegi bersama hubby, mak, abah, adik, adik ipar, opah, 2 org mkcik dan sorg spupu kenit aku yang nakalllllll...
kiranye 2 kete lah poei...yg sedara laen xp...sbb ank2 skolah d hr sabtu..
aku gerak dlm kol 9.30 mcm tuh smpi kol 11 ++...agaknye..xtgk jam ar..
d pertengahan jln...lalu d bwh flyover...sdp hubby aku lenjan minyak smpi 130++....nah....amik...pkcik topi puteh, sluar puteh stripe hitam d tepi..tembak daa...tmbh lagi koleksi dlm speed trap..hahaha...best2..
uh..dorg ni mmg suka dok celah2..bwh2..
*******************************************
*******************************************
*******************************************
*******************************************
*******************************************
*******************************************
saje je nie selingan...suara dia sedap...ekeke..
namanye AZIE ye kengkawan..seb bukan nyah...
ok..abes sudey cte d hujung mgu lepas...
- Leena -
aku bru terjpe ni dlm email aku yg lelama...saje nk share cte d time kebusanan...sblm aku cte perihal cuti aku d wekend yg lps...
"Mengapa tak seperti kawan sebaya kau?"
Seorang atuk tegur cucu dia yang tak
cemerlang dalam peperiksaan.
Atuk: "Tengok kawan-kawan sebaya cu,
semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik internet, tv atau
main bola. Bila nak belajar??? Besar nak jadi
apa???" (Atok marah tahap tertinggi)
Cucu: "Atok asyik bandingkan dengan
kengkawan
yang lain. Cu tak pernah pun marah bila atok
tak sama seperti kawan-kawan sebaya atok yang
lain."
Atuk: "Tak sama apanyerr???"
Cucu: "Kawan-kawan sebaya atok semua
dah jadi arwah kan?"
Atuk: "AsBestOSSs*!%$^^%$&)((*&^ "
Seorang atuk tegur cucu dia yang tak
cemerlang dalam peperiksaan.
Atuk: "Tengok kawan-kawan sebaya cu,
semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik internet, tv atau
main bola. Bila nak belajar??? Besar nak jadi
apa???" (Atok marah tahap tertinggi)
Cucu: "Atok asyik bandingkan dengan
kengkawan
yang lain. Cu tak pernah pun marah bila atok
tak sama seperti kawan-kawan sebaya atok yang
lain."
Atuk: "Tak sama apanyerr???"
Cucu: "Kawan-kawan sebaya atok semua
dah jadi arwah kan?"
Atuk: "AsBestOSSs*!%$^^%$&)((*&^ "









