- Leena -
Salam...hi all...aku kembali dgn n3 yang baru...agak basi juge n3 ni..sabtu last week pye cte...tp xperlah kan wpon basi ttp apdet...hehe..

sekali lagi aku attend wedding kwn aku mse skp (skim khidmat pelajar)...mse study uitm dlu ..dia bdk kompter sains ..nama kwn aku Faiszatulnasro bte lupa???hehe...

mse wed aku dia mai agak lmbt..time dia pon aku mai lmbt...hehe...tp awal sket dr dia..coz sabtu aku kije..gerak ke sana pon after kije lah kan...

berlangsung d rumah pengantin pompuan kat Telok Panglima Garang, Sijangkang, Banting....pada 10/10/09...

ok lyn pic je lah eyhh...



ni pengantin berdua2an..atas request aku...ngeh3...




tp yang bestnye...pelamin dia menarik hatiku...dgn bunga lily dan daun2 asli secara totalnye d gunakan...bestnye..pelamin di hias dn d reka oleh abg dan akk ipar pengantin lelaki...cantek bangat...aku sukak...



dan yang sernoknye juge ble kte mai kenduri org time dah lewat...ginilah jadinye...siap mak andam lagi aku suh jd photoshoot..trima kaseh ek...


knpe lah aku suka bergambar???pelamin org pon dok nyibok...mungkin sbb pelamin dia sgt anggun... :d
3 Responses
  1. Jasfyra Says:

    seronotkan bergambar kt pelaminan..teringat jek..huhu


  2. ewah2 teringat waktu sanding dulu ker?..
    pape pn sy nk wish tahniah ek..
    thn dpn dpt org baru la erk.. wah bestnyee.. dh bertambah keluarga akk...hehehe


  3. ~fais~ Says:

    wee~~camno aku leh jupe ko nyer blog ni..hehe..lupe name bapak aku yer..hahaha..anyway thanx sbb dtg gak walaupn lambat..kekeke..