- Leena -
Salam kembali utk entry perpustakaan....

kami staf2 bru (aku, shaqi, mimi n diana) smua ni mude mudi belake..aku ajhe yg xbrp mudi..tp best ble tergolong dgn org mudi...aku pon rse mudi slalu..ekekekeke

jadinye semlam iaitu..kteorg telah melancarkan game program membaca utk tahun ini....

tarikh: Khamis bersamaan 20 Ogos 2009.
tempat: level atas perpustakaan msu/ptpl shah alam
jam: 10.30pg - 2ptg

ader mcm2 aktiviti n game kteorg dok pikio...antaranye...

tokoh peminjam terbanyak(aku incharge)
tokoh pemijam bertuah(aku incharge)
teka helaian muka surat(aku incharge)
teka berat buku(aku incharge)
teka silang kata (diana incharge)
buat ayat paling kreatif (diana incharge)
sudoku(shaqi incharge)
dam ular gergasi berserta kuiz(shaqi incharge)
sahiba mania (mimi incharge)
who is picasso? (diganti dengan teka suku kata)(aku n diana incharge)

tp game yg memerlukan kederat kteorg xbuat byk...sbb bdk2 time tgh nk xm, test n mcm2 lagi...jdinye....yg kami buat adalah dam ular, sahiba, who is picasso diganti dengan teka suku kata...

makanye....tarikh spt di atas kteorg wat game ini....







dan aktiviti yang lain itew d jlnkan sepanjang bulan membca bermula dari 1 Ogos 2009 - 30 september 2009...

pemenang utk game atas dh ade...hadiah dia je blom sempat nk sampul..ekekeke...sabo yek dek non....deme ni xmo sediakan hadiah lagi..bos lmbt btoi nk kasik hadiah...kedekut ni....


i2 saja buat setakat ini...lama kan apdet baru ni...:))...
0 Responses