- Leena -
Salam buat teman2 yg menjengah blog aku....bagaimana puasa anda yang sudah seminggu berlalu???tarawikh bagaimana?? aku masih blom dpt penuhkan tarawikh...uhuk2..de time kte rse kepenatan sgt, kemalasan pon ye..astgfirullahalazim...tp semlm gigih jugele p wat...alhamdulillah...emm

hujung mgu anda bagaiman???? aku insyaAllah pule ke pasir puteh...menaiki TRANSNASIONAL..berangkat pd pukul 8.30 mlm...ish2 teramat sejuk ni...
aku sgt alergik dgn kesejukan...aku xleh thn ler dok ekon lelama, klu hujan dok ekon lagi ler...masyaAllah...

tp dlm waktu kije jenuh pki sweater sokmo..pe kan...dulu mse aku bb doc biarkan aku berbogel lpas aku kuar dr kepompong...byg le time 2 kol 11.59mlm aku kuar...kejung aku dlm incubator 2...

so smpi skang ni juge le aku sgt xthn akan kesejukan...uhuk2....

oklah bercerita utk berbuka...hr ni nk mkn pe ek..sbb nk rushing kejo bas pulok lps 2...mungkin agak ringkas kali ni...takot perut meragam letey nk cri toilet pulok...

okla kengkawan...selamat beribadah...moga anda sentiasa dlm keadaan sehat sokmo...dan yang penting ibadah i2 haruslah ikhlas bukan utk menunjuk2...
0 Responses