- Leena -
Halloooo....kembali bern3...ekceli cte yang akan d apdet mmg agak basi..tp xperlah utk tdk menyawangkan blog ini...basi pon basi lah labu...

ini n3 mse folo Tuan Abe 2mgu lps, wat kije kat kuala pilah..d sebab kan busan dokrumah..jalan lah jalan..bukan wat kije pon dia tukang hntr brg aje..hehe..mgu ni baru dia gi wat kije skali...

ni campus baru UiTM Kuala Pilah...bosan ar sni...sengal klu aku dok sni lelama...bdk yg de pon xrmi sbb kat sni 1 course je yg ade....kebetulan mse ni stdnt nk xm lagi xnmpk org berlegar2...hri ahad pon kteorg mai..dok bedengkur2 lagi agaknye bdk2 tuh...

wpon 1 course nah sket pye besar kwsn dorg ni kan..tgk tmpt teringat dlu kteorg kat Puncak Perdana...nk cari mkn pon punye lah payah...tp lame2 sket bru de org niaga...

nk ke uptown bas sejam sekali baru ado...tp kan klu aku jd org kuala pilah...aku niaga nasi2 kat sni...yelah jauh tau nk masuk ke dlm dr jln besar...7km..org yg kije pon mls nk kuar jauh bebenau...

tp xper lah...pd adik2 yg amik course ladang d sanun...selamat belajar yo...tmpt dh molek...cuma x havoc aja..ekekekeke
5 Responses
  1. nieda Says:

    dr citer course kita pun akan dibuka kt sana tp x tau bila...ina ko ada tgk uitm puncak alam???cantik tapinye masa cam puncak mula2 dulu


  2. - Leena - Says:
    This comment has been removed by the author.

  3. - Leena - Says:

    ade ke course kte kat sne???...xder plak hubby aku ckp...tp xbest ar sn...skang ni puncak dh best lah kan byk kedai2 mkn...puncak alam aku lom jejak lagi..sbb jauh, malas ar hubby aku nk bwk..dia pon sokmo p sne...