- Leena -
Halllooooo...ni n3 mse aku p lawat yang kat Damai Service Hospital Jlan Ipoh, Kl...kene operation. bisul tuh tumbuh merata alam...yang kene kat bhgn alat sulit...grrr.....saket wooo...

aku pernah kene gak dlu...2 kali plak 2 naek tmpt sama..hehe..jln mcm org bersunat...nk duduk, nk mengiring sketnye saket...Tuhan je yang tau..

tp aku xoperate...sbbnye mse tuh aku dara..mak aku takot bg doc operate...plak kan doc ni byk lelaki...yang pon kene doc lelaki cina...ggrrr...

aku tye gak kat nurse tuh, klu xoperate, possibility dia naek smula de x? nurse kata ade..adoi..mintak pd Tuhan janganlah naek smla...sbbnye nurse kata klu naek lagi besau, klu bukan tmpt yg sama, tmpt laen....TAK MAUUUUU...uhukuhuk...

tp yang kene tahan lame sket...2,3 hari sbb tekanan darah tinggi n gula naek.. kencing manis lor...

* abaikan bdnku yg semaken mengembang...kerana dia akan mengembang dan terus mengembang dgn jayanye...wink...(moga keadaan kesihatanku dlm sehat sentiasa)..amin..

ni gmbr dgn kengkawan yang...aku p tuh agak lewat..yelah p hari selsa...jd lewat ler...mandi lagi mkn lagi elak jem lgi...

mse aku p kwn dia bru balik mkn...so dorg dtg blik teman yang agaknye...dorg dtg bwk limau kasturi...

mak pesan klu nk cepat darah turun mkn limau nipis ke kasturi ke...jadinye dorg ni p beli...yang mkn 2, 3 biji gak...eii ngilu lor...masam...

lepaih je kengkawan dia balik...nurse dtg chck darah... dah turun sket...:))... gud2...

pd YANG...kte doa yang cepat sembuh..kene control mkan tau..jgn mkn dgg merah byk...mkn byk buah n sayur...advise org ni, aku beringat utk diri sendiri gak..utk anda juga...

lagi 1 yang...p buat bekam ek...bg darah kotor kuar...ok...sayang yanggg...muahhhh

mintak simpang klu bisul tuh naek smula...
2 Responses
  1. shakeymirza Says:

    saya tau beruas tu katne..kg saya kat parit perak...hehehe
    exboy dulu dok beruas.kalau xsilap..sebab da xberapa nak ingat pasal dia..hahahha..=)


  2. - Leena - Says:

    shakeymirza, awak tau ye beruas...tp mmg lah awak tau...parit dgn beruas, seberang jalan aje..eceh...mmg sy lalu parit tuh klu nk ke beruas..sedara mara kat parit pon ade..