- Leena -
Salam...hi all..maybe ucapan ini agak outdated, tp xper lah..
stil nk wish MERRY CHRISTMAS pd mereka yg menyambut perayaan ini...
last Thursday, aku dpt msg dr seorg student UNITY...student kat tmpt kije lama...
namanye NYANEES....aku suka budak ni...wpon dia indian tp ntah dia very nice...
kelmarin dia wish merry christmas n hepi new year..
wpon aku xsambut christmas gigih dia hntr msg...heheh...

klu raya pose pon dia hntr gak sms..tq ek nyanees...
nk cte nye sket psl bdk ni...dia ni indian yg just mkn vigi...
tp mse wedding aku thn lps dia dtg, tp dia xmkn pon tgk kengkwan dia ajhe yg mkn...
siap bg bg duit dlm angpau lagi ke aku as pengantin...appreciate sgt...tq ek..

tp wpon dia just mkn vigi bdn dia sehat gtu. aku expect org mkn vigi kurus2 lah kan..
yelah sayur katanye...xjugak rupanye...so aku pernh bertye ke dia ni...
mcm mn mkn sayur tp bdn dia ttp sihat gah gtu..dia pon jwb...
vigi dia bukan sayur daun je..ubi2 pon layan...klu ubi kentang karbohidrat kan mcm nasi...
mkn sket xkenyang kene mkn byk2 bru kenyang...
mungkin i2 faktor nye kot ek...ehehehe

tp terharu lah sbb dia stil lagi simpan no aku n igt ke aku ni...
dlu mase kat unity enjoy, ble kte leh borak2 dgn student mcm kengkwn bese..
opis baru ni emm student agak kurang best....tp dlu lib staf xrmi so kwn nye dgn student aje le...

kteorg de le berbls 2,3 msg..tye kabar dia..
dia jwb life is going great...n he's going to further study @ Lagenda College...
kat mn kolej ni ek?? cam pernh dgr...
apa2 pon, wish u gud luck dlm apa jua yg dlakukan dlm hidup dia...

n ucapan ini pd student helper di unity dlu...
ena, bum, alia (bdk ni dh flight australia gamaknye), manja,eddie...

juga x lupa pd some student..
logambal (susah2 je blnja mi gureng syed 2),muhaini, pakwenye si alia (lupa nama ar igt tom Welling ajo),n mayb de nama yg tercicir 2...
paham sendiri je lah ek...heheehe..(mcm ucapan raya pulok rsenye)

thanx yo 4 being my fren...rindu ler kat kome..ble leh lepaking dgn adik2 ni lagi ek...n ucapan khas utk korg smua, jgn lupa ke kte ni yek...moga success dlm hidup anda smua n moga d rahmati slalu...insyaallah...
0 Responses