- Leena -
SALAM UOLLLSS...


eii lama gle blog ni bersawang...hampir2 sthn...bukan xnk berblog, menaip..tp kdg2 xtau nk cte ape..n xsempat nk menaip (itu adalah alasan org malas menaip..unless ko kne buat keje)

OK..kali ni rajin menaip xtau knpe..haha..topik kali ni..nk tunjuk hasil keje seni yng pernh aku buat utk opis..

nk kata aku ni berseni idok ler jugak..tp aku suka kan seni...n yng penting..once aku dh suka aku xwas2 nk cuba..plus aku xgive nk cuba..

orang kata...selagi mana kita xcuba..kita xtau kekuatan kita kat mn..

ok...here u are..




ni 1 st art yg aku buat utk opis..sign board pertama..xsangka cantek mcm ni..sori puji diri sendiri..n some ideas from kwn opis..tq muznira mohamad..:d






2nd one...yg ni story dpt idea dr mr google...





yg ni 3rd...paling best aku rs diri aku bley buat...mcm xpercaya ko..mmg nmpk simple..tp bangga sbb boleh buat sendiri....kuang3



kete donation dr kengkawan opis...tq ye..







ni mse proses pembuatan..ok aku xsnap step by step..mls kot...

duration dia xlama..1st pose until middle of month..stgh bln jek..lg suprise..haha...

igtkan lama sgt nk buat..nsib pake kotak aje..+ brg2 hiasan aku yg terperap lama dlm kotak aku guna..

cth: branda 2..tiang kaler pepel n oren tuh colok benar..aku xigt sapa bg..tp tq lah..hehe..

plus dkt bwh sign LIBRARY HOMESTAY tu pon colok..hehe..

n most of the item dlm ni adalah kotak..bdn rumah kotak, atap kotak lantai rumah kotak , tangga kotak..pagar pon kotak uolll...kreatif x????kuikuikui...

tapak rumah aku guna tutup botol yg d baluti dgn soletep kertas den bru cat...aku berterima kasih sgtlah pd bibik cleaner sbb sgt baek tolong aku cri tutup botol ni..nk cari sm agak susah lah jgk..aku igt ttp botol ni size dia sm je..ghupanye laen..

tempayan aku guna botol sabun hotel...buangkan sabunnye...then kita kaler sm bdn dia..kreatif kan???

lemang dr straw...ketupat reben aku anyam..sekecil2 yg mungkin utk msuk dlm peyuk 2..

peyuk dia aku guna bekas eskrem....lalalalala..

so ble snap gmbr ni..tunjuk kat ank dara...so dia bersuara..nti kte buat mcm ni sesama ye ummi..ok..buleh..

tp xtau buleh 2 bile..tp once dia semaken membesar rs berseni dgn dia agak tinggi...:D..

ok stakat 2 je nk cte..jpe lagi 6 bulan akan datang...wakakakakaka
1 Response
  1. Unknown Says:

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)