- Leena -
Alhamdulillah akukembali bersiaran...kali ini dengan entry raye.spt yg aku janjikan yek..gigih lah mintak gmbr dr pakcik aku semlm...ngeh3...

kali ini aku beraya Syawal kat belah aku..rya Haji ke Kelantan pulak kte yek...

kebiasaan nye... pagi Syawal mmg dr bujang smpi aku dh kawen pertama raya kat rumah Opah (belah mak)...Opah ni mak kepada mak aku..pangilan Opah sbbnye Perok...leader ade lagi...mesti didahulukan..

belah abah kteorg xpernh kumpul rmi2 gini...sbb org tua abah dah xder..adik beradiknye pon dh bersepah...tp kami ttp p beraya umah adik badek abah...cuma bukan pd hri pertama lah...

buat stakat ni xkesemua family Pn Hanipah yg ado...dr Johor x blik, dr Australia lagi lah xblik kan..

klu nk cte event dr satu raya ke raya kedua ke raya ketiga..mmg boleh buat novel kan..so smua org pon ade agenda tersendri...stiap hari dlm cuti raya tuh di penuhi dengan makan..makan.dan makan...hahahaha

aku pon sama, yang utamanya mengunjungi sanak saudara dan yg keduanye makan..klu budak2.yang pertamanye dapat berjalan..yang keduanye duit raya...

dlu mase aku stil kije DFP..pakcik2 stil bg duit raya...seronok benau rase..wpon ciput..tp ye ar dh tuo bangke dpt lagi...tp baru ni pon dpt gak dr abah angkat...tp xbyk cam dlu..sbb dh kawen..ni pon bertuah lagi ler dia bagi...

aku nk cte pjg pon xbrp nk mood, sbb ngntok...n sedkit plus MALAS..ahhaha..

jadinye kte layan aje le gmbr belah famli mak aku yek...

keluarga besar Pn Hanipah Abdul Rahman ( yg tengah bekaca mata duduk d belakng tudung kuning tu ler opah den)


1st fmili En Ibrahim Hashim, kedua nyah, ketiga cik cho....



ke4 cik ja(adik bongsu pompuan mak), ke5 cik aman, ke6 acu(adik bogsu lelaki mak)

famli saya mmg sehat2 belaka kateorinye..termasuk lah aku..uhukuhukuhuk...

oklah kengkawan.stakat ni edisi ry sya...memandangkan suami dh pon outstation, mood nk raya pon mls buat masa 2, 3 hr ni..nk blik kepong xbgi drive jauh..jadinye aku stay aje le kat shah alam ni...

klu esok eden rajin eden p blog kengkwan yek...daaaaaaaaa....
0 Responses