- Leena -

Salam...buat kengkawan, teman2 blog, pembaca blog dan smua lah yg sudi menyinggah, menjengah blog yg xseberapa ni....

kesempatan yg ade ni de sedikit ucapan dan kata2 buat anda smua.....memandangkan kebanyakan dh bercuti termasuk lah aku...elok benau lah kan klu nk d post hari ni...


"Dengan rasa rendah diri ingin memohon maaf kepada semua kengakawan yang emngenali @ pon tidak diri ini....

Saya juga memohon maaf atas kesilapan yang saya lakukan secara sengaja @ tidak,tersalah ckp ker, mengutuk ker (itu adatlah kan manusia..hahaha)

Halalkan makan minum dan segala harta yang terguna pakai harta, kalian punye @pun company...ehehe...

kot nye sye berhutang janji duit & etc.. makan minum terlebih terkurang...mintak di halalkan dunia akhirat...

ok itu saja...owhh lupa...pesanan kepada mereka2 yang pulang ke kg drive sendiri ke, naek bas ker...berhati2 di jalan raya..."

dan di iringi dengan 2 pantun....

Penghujung dah Ramadhan kita,
Syawal plak nk menjelma,
Ibadah plak x puas rasa,
Moga tahun depan, Ramadhan sempat kta jumpa.

Ketupat lemang bakal sedia,
Kuih raya tunjuk saja,
Saya Azlina pohon segala,
khilaf yang tidak @ sengaja...


maka dengan ini sye mengharapkan keampunan tentunya dari yang ESA...dan juga dr kalian semua...

bagi pihak saya...kesilpan @ sesapa yg mengutuk saya...tidak puas hati...sudah selalu sya ampunkan...
.itu adatlah kan manusia xpernah perfect..

sudah saya halalkan makan dan minum, segala hutang piutang...dan klu de yg berjanji skalipon tidak mengapa di maafkan dan di halalkan


dan akhir kata....

MOGA SELAMAT PERJALANAN PULANG DAN BALIK ANDA...

SELAMAT HARI AIDIL FITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN

0 Responses