- Leena -


Ok...ini aku continue aku pye entry...semlm kte org de dinner...wah cam best je dgr dinner...bukan dinner yg gah2 tuh...kene organize mcm2...ni just a simple dinner...

Pegi dinner ni, x bertiga pon...just aku dan Tuan Rosli...Ayu dan En. Rafi..Raj dia xp..sbb dia de hal..

Supplier ni yg ajak kteorg...lame dah dia ajak...dia mintak staff2 library ajer ye puan2..sbb staff library je yg baek dlm Unity ni...wah..ayat..de jugak sok dpt surat neh..

sthn aku kije kat Unity ni...mmg Bernard lah supplier yg rapat dgn kteorg...dia bukan supply buku...tp supply utk A4 paper, kad utk mesin fotostat and printer, toner..

selesa kije dgn dia sbb dia punctual n menepati janji...klu kte mintak je dtg...dia akan dtg..rsenye byk jugak library yg dia sponsor utk benda2 nie...

karakter dia so far...oklah.. ia baek slalu menjadi penasihat....tp 1 lah kn...tlg jgn bukak topik utk bersembang....

ble dpt 1 topik...dia akan bukak cte...smpi ntah dunia mn dia pegi....tp sronoklah sembang dgn dia..byk benda bley bljr...cthnye camne nk invest dgn byknye...wahhh cam byk je kan modal...

kteorg p kat FLAMING, Sunway...tmpt ni ayu google...dia pon kate tmpt ni dkt dgn rumah kteorg..so oklah..

tmpt dia ok gak..rmi yg p..sbb salah satunye aku rse..murah...just byr rm20...and bley mkn everythng...

steamboat dia pelbagai lauk...de sampingan spt, nasi goreng cina, ayam msak rendang, aiskrim, marshmellow (sori klu slh eje), n mcm2 lah...n anda2 yg pegi boleh mkn sberapa byk yg anda mahu...tdk akan d sekat..

sbb 2 aku blik semlm, trus flat...kekenyangan...ngeh3...suami sye sgt suka mkn ini steamboat..tong besar...mmg akan duduk bangun je amik mknan..


ni lauk pauk utk steamboat...aku snap sket je lah..hehehe..


ini sos utk steamboat...aku suka sweet sour n cili padi yek kengkwn...


yang ini...aku xkenal..tp aku pjm utk aku tempek dlm blog...ekekeke...cara2 memasak lauk pauk i2..






*** To Bernard, klu rse nk murah rezeki slalu..blnja lah lagi...hahaha...enjoy sgt semlm mkn...wpon si Rafi demam, gigih amik sgl lauk..@last xabes...ahahhaha...sabo Fi...sabo...

*** cte utk last week nti aku free n de mood aku apdet ek...
4 Responses
  1. Jasfyra Says:

    cedapnya steamboat...suka sgt..ko ni wat aku terliur je ar


  2. - Leena - Says:

    aku pon suke sgt,,,,sejak aku memakannye...ngeh...

    laki aku bgn duduk je tau..huh mmg best..jom ar..kte beramai2 ke sana lagi...


  3. lieya penah makan kat sini...mase tu berbuke bulan puase...buffet die rm19.90 sorang...kalo ari biase same gak ke harganye.....eiii nak pergi lagik laaaa...teliur tgk!!!


  4. - Leena - Says:

    to lieya...

    kteorg gie tuh hr selasa mlm..mmg rege nye x brubah rsenye...

    ngeh3..p lah mkn lagi...ina pon rse nk bwk fmli plak ke stu...sronok...puas mkn...