- Leena -
Salam....ngeh..ngeh..ngeh...

hehehe...pehal plak tergelak2 neh....ekceli aku xder stori sgt...jus nk share ni jelah...ayu pjm yek cup cakes ni utk djadikan topik aku..thankxxxxxxxxxxxx

gmbr ni aku bru je amik pg td gn fon aku yg xbrp nk canggih...tp bley lagi d guna pake......

sesampainye dgn delivery d receptionist opis aku...atas arahn bos aku tuh lah..sbb dia mintak aku amikkan..so aku amiklah..haha...alang2 dh de ala2 topik aku bukak lah cte....

ceh intro sket pye pjg....xder apa pon..aku suka tgk ini cup cakes pye rupa...sgt comel...cun....cantik...kreatif...

gle syg nk mkn..haha...jap ek aku tempek gambornye...



ekceli kek yg bunga ros cekelat ni utk kwn si ayu neh, hntrn kawen dia hr nie...ayu sponsor hntrn cup cakes utk kwn dia....




tp dia beli tmbhn 1 kotak lagi, utk dia mkn sendiri...so dia kasik letak holidays...





so aku memlih ini utk aku pye...sb pe aku plih ini..sbbnye..dlm 1 cup cakes..de pasir, de laut dan de "lets"...ahhaha...smua leh aku rse...pkok klapa sbb xleh mkn xper...xamik..




ini si raj pye...dia kate janji leh mkn..hahahaha...




ha ko...tgk pon dh liur2 kan..ape tah lagi nk mkn...b...sok prosperity beger kan???

ini sampingan kecik je tau b...



p/s: sesapa yg rse nk order tye ayu yeng kengkawan...terima kaseh

2 Responses
  1. Jasfyra Says:

    nampak cantik dan cedap sesangat..bak mai satu ina..hehe

    aku skg wat sendiri kapkek kt umah.xde ar secantik yg kawan ko wat tuh...


  2. LeenA Says:

    i2ler...dh abes aku mkn 2org dgn raj...ekeke...

    aku xpande lagi...nti ko ajar ar...kasik resepi lah beb...