- Leena -
Ya Allah...saketnye blkg guer mengemas semlm seharian dgn laki aku semlm...sgt2 penat...aku xtau aku tdo kol brp...dok baring2 atas peha laki aku sambil dok teman dia nengok tb...tup2 aku terlelap...sedar...dh ttp lampu smua..mm...nmpk sgt kepenatan i2...

aku heran ekceli org yg ngemas umah...biarkan umah tuh berkeladak...bilik ayor x pernah bercuci...tgkp2 berkerak...sawang2...kipas pon xsgt berupa kipas..

hermm...pe lah yg dok wat spanjang dok kat rumah 2 kan...reti2 ler...ringan2 kan ler tgn dok ngemas..bersihkan..cuci ke...

larat ke weyh dok dlm kekotoran...keselerakan...eii...aku nk msk pon xslera mcm 2..dh mampu utk kemas kan...pe lah slhnye kemas rumah 2....

wpon umah 2 sewa je...bukan lah hak milik kte..pe slhnye kan cuci elok2,,,spjg nk duk 2 pon kte jugak..kaum kuarga nk dtg juge..

yg plg penting...dok nyewa jgn BELI sgl brg yg nyusahkan utk pindah ke rumah hak milik kekal...letey nk ngangkat...

***to my luvly mother...thank u so much ler...sbb bg rak buku...set bilik tdo...rak tb..dn smua lah
smp jenuh juge le kan nk ngangkat sgl brg2 tuh..nk ngemas..ekekeke..


0 Responses