- Leena -
pe kene title d atas dgn entry kte...saje je nk kobar crite d hujung mgu yg lepas...

sabtu aku kije sparuh hari... 9pg-2ptg...abes kije..p mkn teman Tuan Rosli mkn dlu...siap2 mkn...aku mulanya planning lepas ke p Mydin subang...nk ke shah alam..optical group...adoii udah xthn ni..pening pale xpakai spek..so nk xnk kene wat juger..

memandangkan optical pon tgh sale..ok le kan..

setibanye di Mydin..aku berjln, ronda2 dlu..sblm masuk ke psr raya..saje dok pusing..intai kot ade optical kat sni..trus ke sini jo..mls benar nk parking ke s.a tuh...pusing pye pusing...

aku nmpk 1 kedai..Menara Optimetry nama nye...kedai spek mata gak...mula mls nk singgah..tp singgah jugak..tgk kat pamphlets 2 de sale gak...so masuk lah bersama Tuan Rosli..test..dok test..berkenan plak 1 bingkai ni...

murah...murah..tye pendapat Tuan Rosli..dia kata ok..so jalan...selamat..xyah gie parking ke s.a...sbb mls btol nk ke sana...

bila dh ok..check lah...adoyaii power mkcik naek dah..rabun jauh..kanan 150...kiri 100....padan le pening je sejak dua menjak ni..

so gmbr utk spek aku blom aku de lagi..sbb spek tuh hri sabtu ni baru aku nk p amik..haha..nti klu dh de..aku tempek lah..susah ekceli nk cri spek sesuai dgn muko ni ha...

ni dh dpt alhamdulillah
0 Responses