- Leena -
Dah nk masuk weekend baru..aku bru nk cte psl wekend lepas kan...ekceli aku dh blur nk letak topik...aku de amik some photos guna camera opis hubby..tp lupa nk mintk dgn dia..so tgu pye tgu...xder lah gmbr..ber "stori" ajhe lah kte yek..

ekceli xder cte pon sepanjang weekend lps...tp aku jus nk share cte psl ekonomi skang...

last weekend...ekceli most of de weekend aku bwk parents aku psr..tp memandangkan omak eden xdo ahad lepas...blik ke perak..eden toman kan apak eden poei beli ikan sayur kat psr sentol...

MasyaAllah...mahainye kome..sgl ikan, daging, ayam...MAHALNYEEEEEE....

ini yang apak aku beli ahad lepas

ikan cencaru yang sedang - RM 7.20 (sekilo lebey sket je)
daging kotak (import lah tuh) - RM 17 (sekilo stgh..rege ni after diskaun singgit)
ikan haruan tasik - RM11 (skilo lebey sket jo)
ikan kembung yang kecik - yang ni x brapa sure tp rse nye sekilo RM6.00. apak beli 2kilo kot..

so jus kira lah...ini sje dh abes dekat RM 50.00 utk semgu...emmm...2 blom sayur sgl...

xper lah pak...dok berdua je kan...mkn pon bukan byk sgt..

oklah chow..abes sudey cto...

2 Responses
  1. SyuQ Says:

    kurangkan makan... jadi, x pyh beli brg dapor lagi. badan pon maintain. ha ha ha


  2. - Leena - Says:

    makcik xkesah...tp parents mkcik yg beli lauk tuh utk depa..mkcik tak dok saing depa..mkcik teman depa beli jo...depa nk mkn pe..depa beli ler..