- Leena -

SENIN...pon kami xkemana2...sbb mls nk kuar...kaki aku saket akibat ber "excherchise" semlm nye..

tp gigih gak pepgi bangun p jenjaln ajo kat Taman tuh..coz rse segar je..udara pagi..de senaman Tai Chi..wpon rentaknye sgt slow..kaki makcik amat lah saket..xdapek nk join..tp Tuan Rosli...gigih wpon kaki saket..nk juga redah 2 round..jaga body lah konon...ngeh...org nk dia berisi..bukan kering...hishh...


abes jenjalan..spt bese Tuan Rosli lapar..cri mkn dlu..tapau..

abes je bekpes..aku pon ke dapo..Tuan Rosli spt bese ngemas rumah..lap rumah..lap lemari...lap kipas..lap lah pe yg Tuan Rosli nk lap...

dan..hidangan utk tghari dan mlm semlm adalah...



INI..ya puan2 nmpk...ini adalah sup daging...huh..sgt besh Tuan Rosli kata..pandai...dah boleh kawen..(wpon nmpk kentang je...daging tuh ala nyorok)

side menu spt bese...cuma semlm di tambah dgn sawi goreng...xsnap lah pic nye..terlupak..haha



***********************************************************


den ptg semlm..aku wat facial utk Tuan Rosli...kalian nmpk muka Tuan Rosli...(kepala abaikan..rambutnye tuh Tuan Rosli p treatment kedai india kat bwh blok)



bahan2 utk facial Tuan Rosli...adalah spt d bwh...

Ramuan2 utk facial:-

sebijik epal
sesudu lebey sket je madu...jgn byk..kang bersmut muka suami puan2..

Cara2...

tenyeh ramuan td ke muka...buat urutan dr bwk ke atas..untuk menampakkan ke awetan ke mudaan..

biarkan kering...aku biarkan sejam shigga kering dn tegang muka Tuan Rosli..ekceli aku silap...aku terslh tgk agaknye dlm mjlh tuh..dia kata 10 min jo..=))...

xper janji muka Tuan Rosli x d kerumuni dgn semut...ok ler tuh kan...

siap smua..boleh lah d bilas dgn air sejok...


*****peringatan yek puan2...ini utk kulit muka yg seangkatan Tuan Rosli...

yg byk gunung berapi..dan tapak2 gunung berapi..


sekian sahaja episod d wekend yg lepas...terima kaseh..


0 Responses