- Leena -
Kembali bercerita...Di pagi sabtu dan ahad yg lepas..gigih bgn pagi mereleaskan bdn dn otak...pegi ke Tasik kat Tmn Jaya bersebelahan dgn Amcorp Mall nun ha...

seronok ble byk kuar peloh...asyik dlm ekon..ble kuar peloh byk..rse lega sgt2..segar je bdn...

yang suka di sini wpon dia kecik...tp dorg provide alat2 senaman yg mcm kat gym 2..ha xyh susah nk byor memahalkan..sni pon dh pree...guno ja...





pelbagai alat de..tp aku xtau nama...





yang aku tau...ada alat utk ala2 berjogging, beskal, n ntah pe2 lagi lah..



sori kak..gmbr montot akk sye amik..:p



***************************************************


yang ini pula...

mancing kat tasik ni..hebat siot...xsmpi seminit dpt ikan..


ble tgk, dia pakai mata kail 3 tuh, so mata tuh leh sangkut kat mn2 je pd bhgn ikan 2..

ikan pe kat dlm tasik ni pon aku xtau


????????????????????????????????????

nak je aku tye dia ni..warganegara mana?

ikan byk2 nie nk wat kenduri ke?

selera ke mkn ikan dlm tasik yg xbrp nk bersih nie?

de lesen mancing x??


======================================


lesen perlu ader yek...sbbnye hr ahad tuh aku tgk org tuh penat2 je dia mancing ikan dh suku guni dah..skali org mbpj mari ...sebat smua ikan dia..sbbnye dia xder lesen..

so motipnye bukan simply nk mancing d tempat2 gini...


nantikan hidangan apa d ptg ahad yek....

2 Responses
  1. weees... bila nak ajak aku p citu?


  2. LeenA Says:

    adoi syuq...xyh ajak..ko singgah jo lah kat tasik tuh...tepi amcopr je ha...pepagi klu aku xbalik kepong ado lah aku d situ...