- Leena -



Salam..hai..hai..kembali mengapdet..kali ni...aku nk cte pasai kwn aku yg sorg nie, yang aku kenai agak lama...dr diploma, kami ddk sekolej, pastunye duduk kat luar hostel, nyewa rumah lah namanye..sbb kteorg part 3 je dh xdpt dok hostel. Agak rapat juga dgn dia...sbb kteorg dok sblik, buat assignment bersama, byk group assigment buat ber2.smpi ke degree pon aku still srumah n seblik dgn dia..tp course laen2 lah..

Ok nk cte sket pasai dorg ni..mmg dua2 pon aku kenai..sbb dorg classmate aku mse dip dlu.camner leh sangkut senyap2 je dorg ni kapel..tp since aku dok sebilik dgn ana ni..payahlah dia nk hiding yg dorg ni kapel..ekeke..kantoi sudey...oklah gud news dorg kapel..n de very gud news ialah ble dorg decide dh nk dirikan masjid..uishh kayanye bina masjid...dorg ni kapel lama dah..adalh dlm 6 thn..yeke..sori ana kalau salah..tp rsenye lingkungan perkapelan dorg lebey kuang lah tempohnye 2..lama kan??uishh aku yg kapel 1 1/2 thn ni pon ujian x agak2 nye..ini kan dorg yg 6thn nie..i2 lah jodoh...klu lari cane pon, dah i2 jodoh kte...mmg dgn dia lah akhirnye..

So kat sni aku nk tempek bbrp keping gmbr yg aku snap dgn tidak berapa nk teknik..hahahaha..kamera pon xbrp nk sendiri...atas kemulian hati Pn Mazwani Ayu kte ni bg pinjam..ekekeke..ade le bbrp keping..ok lah...xsempat nk snap byk2cos..aku pon xlama kat stu...sbb de hal kat rumah..dorg pon bz..oklah jom kte tgk gmbr yang 2 keping ini...



Pengantin makan beradap bersama ibu bapa dua2 belah pihak...




Oklah pd Ana & Pak Tam, wish u all de best harungi alam perkahwinan. Kene lebey kuat, kene lebey bertolak ansur, kene lagi kuat sabar, kene saling paham memahami, kene slalu berbincang, n everythg lah psl rumah tgga.wah cam hebat sgt nk advise org...its not realy advise lah...tp saje pesanan kwn2...ok daaaaaaaaaaa....
0 Responses