- Leena -

Alangkah sronoknye klu aku dpt berendam dlm air kan...boleh ke lelama dok dlm air???ekekekeke

what de .... " HYPER TENSION " aku skang neh...xpernah aku rse setension ini..hahaha..yeke??? klu dpt berenang..pegi check in hotel ke... layan wayang smpi lebam ke, mlpak kedai makan lelama ke...pegi window shopping ke...ble lagi dapat aku spend sglnye i2 dgn suami yg tersayang...YA ALLAH nikmatnye..tp knpe kah life aku begini pule jd nye..haha...its all ujian...

human being!!!!!....UJIAN dr TUHAN utk umatnye..trima sgl yg d beri...sedang Allah menguji kekuatan umat...

stiap manusia akan lalui kehidupan yg berbeza...environment yg berbeza...menempuh alam remaja, perkahwinana yg berbeza...dgn karakter manusia juga yg berbeza...pelbagai karenah dn gelagatnye... ade mase org yg kte kenal, skelip mata berubah karakternye...@ mgkn i2lah karakternye yang sbnar...aku usah ckp ler...rmi dah kata brubahnye...brubah pule byk pd BURUKNYE..tp tdk mengapa, pandangan stiap insan, pd insan yg laen..:)...HIDUP mmg sentiasa akan BRUBAH..BAIK @ BURUK je pangkalnye....

ada mse, kte x sedar kte ni sgt slalu melukakan hati org laen...hahahaha...kebanyakan pd aku kot...BRUBAH celah mana weyh??? BURUK ke BAIK??? huhuhuhu...

xper aku trima smua pandangan orang...bagaimanapon karakter aku, perlakuan aku, niat aku, cara layanan aku, sifat aku...hahahaha...aku sama skali katakan...x MAMPU utk memenuhi kepuasan stiap org pd dri aku neh...aku bese ler dgn srabutnye....SERABUT ke??? hahahaha...

tp as manusia yg lemah lagi hina d muka bumi ini...aku menerima seadanya ujian yg d beri...tp bese ar aku ni "RATU AIR MATA" ....hahaha..pandangan dn tafsiran stiap org pd aku..tp nye pd aku i2 slh satu cr utk aku berkongsi "KETENSIONAN" aku dgn diri sndiri, slain meluahkan ia pd org laen...

PENTAS lakonan???dunia mmg pentas lakonan,,,kdg2 kte terpaksa bertalam2, bermuka2, bukan niat tp TERPAKSA...ssh kte nk puaskan hati org ni sedangkan kte sendiri x puas hati..CANE???

pd yg bakal berkawen, baru berkawen, dah lama berkawen...ujian sgt d rasai....klu x sebelom perkawenan, d awal perkawenan @pon tgh2 menikmati kesdapan kawen 2, ujian menimpa...hehehehe...aku neh rsenye...sblm tunang, semasa tunang, mse kawen, selepas kawen, dan sudah berkawen..ujian...mcm air..hahaha....

tp syukor ...alhamdulillah...TUHAN maseh sayang kat aku...sbb 2 dia sentiasa bg UJIAN 2....utk kenal hidup d dunia....dia xnk kte lupa kat DIA...jgn mse senang kte lupakan DIA kan???tp aku percaya ujian ni bukan dtgnye suka2...de hikmah d sebalik stiap kejadian...KUAT ke x..n apa ending utk sgl UJIAN...BAIK or jd lebey BURUK...emmm wallahualam...

so pd yg bergelar manusia...redha lah dgn sgl ujian yg menimpa...sbb TUHAN 2 syg kat kte....klu x de ujian...ssh kte ni nk igt kat DIA.....kte ni manusia cepat leka....ble senang sket...xbsyukor kte kat DIA...cian kat DIA...minta kte ni sentiasa igt kat DIA...jd nye..jgn lah mse kte ssh je terhegeh2 kat DIA...beramallah pd DIA..ble nye kte ni senang...

haaa....apa aku mrepek nei...adoyai...sekian terima kaseh lah...xnk lah mrepek2 lagi...saje je aku wat selingan d petang hari...menunggu waktu utk pulang... tata...jpe lagi d laen post ya....knpekah entry ini sgt beremosi dn saiko???? adoyaaa...

*** aku sgt rindukan mse, keadaan, ketenangan, suasana.... percutian bersama suami yg tersayang...sgt2 rindukan i2 smua.....:(

2 Responses
  1. entry paling saiko yg pernah aku bace.


  2. LeenA Says:

    saiko ek???i2 ar..nk wat cane kan...seb xmelalut dgn lebey lanjut lagi...