- Leena -
Hehehehe...pe yek schedule utk aku skeluarga sok...emm yg pertama2 nye, aku nk siap2 kemas umah mak aku kat kepong 2....jd lepaih i2 aku bley leh ngemas rumah aku kat PJ ni puler...rumah aku kat PJ ni xder le "CONDO" umah mak aku i2...canteks..smua benda ade...ekekeke...org baru nk bljar hidup..bese ler..kene le susah2 dlu..iye idak..

nak p beli brg2 dapo utk umah aku n mak aku...perkakasan laen utk rumah aku yg baru i2...byk jugek ler aktiviti utk sok..jd nye mike idok sempat berjln merata...

aku ni udoh sgt malas nk ulang alik pegi balik kije ke kepong, pj, s.a...sbb aku sgt2 mls nk tempuh jem..dok dlm kete je dh 2 jam..aishh...kl2...


benarnye...best lagi dok umah sendiri dr dok umah saing dgn org tua ble udoh kawen ni kan..lagi selesa..cuma kene le susoh dlu teman2 ye...sbbnye kte ni klu kaya harta tdk le byk cte...tp sronok klu kte susah 2 dgn suami kte..bru lah rse nikmat kawen 2..ye idak...ekekkeke


pe ke loghat nye neh..nktelo klntn, teman idok pande bebenor..baru ni ler nk bertateh...nti klu udoh pande teman kobar dlm klntn yek..

jam pon dh ngalau teman balik..makanye, teman gerak dlu lah yek...mgu dpn teman buke crite lagi..udoh xthn benor dok dlm aircond neh...aishhh...patutnye deme ni pasang unggun api..baru lah maju sket lib neh..ekekekeke...



oklah teman2...mike gerok dlu lah yek..nti kte jmpe lagi...tata.........


***opsss...sblm terlupa...pada pengantin baru Pak Tam & Ana, yang nk wat majlis nye di Melaka puler..mintak maap ler bebyk..teman xleh menghadirkan diri, kerna teman ader urusan laen yg perlu d uruskan segera...ape2 pon teman doa lah kome bahagia sgala...n TAHNIAH lah utk kome yek...
0 Responses