- Leena -



Hai...hai...selamat pagi mesia...trima kaseh pd pembaca2 sekalian (rmi ke pembacanye..huhu)..pd kengkawan yg sudi juga meng tag..hemm...aku dh bbrp hari sudah d tag...baru hari ni le sempat menjwb tag si jasfyra poyo tuh...seb bek dia poyo..klu tdk...aku x menjwb tag dia neh....ekeke...

Pe ke soklannye..mari kte lihat...

TAG PERIHAL (7 ) pekebendanye neh..

7 ciri wanita/lelaki idaman anda

Aku pompuan same le spt ko jasfyra,,,,ekeke...jwpn nye pon lebey kuang samenye...smua yg de kat laki aku..i2 lah lelaki idaman aku..wahh poyo lah weyh...dlu knpe lmbt no nk trima nye?hahahaha...

tp nk describe jugak lah...
- comel
kiut
muka jambu
x brp nk tgi
kenit
badan x brp nk sasa
lebey kecik dr aku.....hahahahah



7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

mak, abah, tuan rosli (laki aku yg kecik comel 2), mak mertua, bapak mertua (dr apa yg d critakan mengagumkan juge ler).. badrul isa (my uncle..sgt syg pd dia ok..pakcik yg sgt memahami), diri sendiri...leh???

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati

uih...gugup (langsung hilang sgl2 kata2..),
blur ( wpon aku ni sgt byk idea utk bersembang),
ketar (bley berterabur aku ckp...),
takot (lps kuar dgn aku dia xnk jpe aku dah),
suka (sbb dia ajak aku kuar),
hepi (rse bahagia sgt),
syok sendiri (lyn jiwang sendiri...maksudnye brangan dh org tuh ajak aku kapel n kawen dgn dia..))

tpnye aku ni pandai le juge kan berlakonnye...mude2 dlu kontrol le ape yg aku rse perlu d ayuan..skang ni xder mse nk kontrol..buang lemak aku je


7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

Mekah..( insyaALLAH simpan tabong haji lps neh)
Redang (xtau knpe teringin no nk p tempat ni..hanimun xkesampaian kesni..next year lah..InsyaAllah klu xbuncit yek)
Australia (leh aku jpe en badrul dia sana nanti..ekekeke...)
Bandung?knpe aku kureng minat nk p indon ek....ntah ar..xmo lah..
Bali? Laki aku ygsuka..tgklah cane..


7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda

Bufday dia bln 1...so kene keep secret..nti dia baca dh xbest...hahaha
rsenye nk bg baby kat dia..leh???hahaha...bg 2 mcm bg kaen je kan....hahahaha..
lagi nye...xterpk..sbb suka buat benda nie spontan ler..



7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda

tp bukan aku - krispatih...(ade makna lagu neh..)
im yours -jason mraz (mmg dh ur's dah)
cintamu - siti nurhaliza
doa buat kekasih - ramli sarip & siti khadijah
laen2 byk dgr kat radio...hahaha..klu aku rse lagu tuh sesuai aku dedicated je trus...ekekeke


7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.

dlm list aku de brpa kerat je kwn dlm list ni...so pd yg membaca blog ini dan dia sudah de blog...sudi2 lah menjwb tag ini..sekian terima kasut...


0 Responses