- Leena -
Hr ini apa kije aku wat???

bukak kelas membuat kapal kertas...ekekeke...

dlu2 mase2 aku dok kat sentol aku dok rumah stinggan...slalu bangat banjir...oleh kerana banjir tuh, kteorg xleh trun maen kat tanah...dn doklah dpn pintu menghayati air yg lalu...

sambil2 tgu hujan reda, air susut...mak aku wat kan kteorg kapal kertas utk hanyutkan kat dlm air...ahahaha..bagus mak i kan?????

besenye klu kat rumah dlu, kteorg pakai suratkabar lameeeeeee...so kapal tuh jd besau...

sronok je tgk dia lalu...ble kete ke, motor ke lalu...kteorg ckp...OWHH DAH KENE OMBAK BESAR...ciannye..lame2 dia pon lunyai.

TAPI.........

yang besau tuh tongkang...yg tgh tuh kapal pesawat (i2 sampingan ekceli..xder kene mengena), yg kecik 2..apa nama ek..kapal kecik kot..ahahaha



ble air dh susut..jenuh nk sapu plak paper tuh smua..sbb dia akan tersangkut kot celah2 mana yg dia nk...


selain wat kapal...kteorg dok nunggu ikan lalu...sbb de sg kecik kat blkg rumah..so akan de lah ikan2 yg dok tumpang lalu dpn rumah...

ikan yg lalu tuh besenye...ikan puyu dan haruan..keli smua xder lagi..ekeke...

kteorg tgu....n ble nmpk..sekup lah pakai sekup sampah tuh...ahahahaaha....xdr kije...

tp SERONOK...skang ni..dok umah tgi air hujan je lah aku nmpk...air shower..air minum..banjir dlm tv je lah...xleh nk memain..

wah ayat mcm bagus je maen banjir kan....

ok lah...nti de stori aku msuk lagi k...daaaaaaaaaaa......
2 Responses
  1. Jasfyra Says:

    hep...xde keje dah ek..hehehee
    tp best gak kan..leh mengimbau masa lalu..kenangan sungguh


  2. LeenA Says:

    HAHAHA...i2 lah..siap ajor student wat kapal lagik tuh..deme pon..berio dok nyibok nk blajar...

    tp best ar igt zaman2 kecik..de time aku cte permainan aku msae kecik..