- Leena -

Ya Allah sedapnye benda nie..harus aku buat neh...hahah...perut hubby dh membuncit..biarkan buncit sama naek dgn aku..ngeh3...

jom b, kte gemok sesama...yes..yes...

buat mereka yg ingin mencoba skali..boleh lah..senang bangat neh...




British Food:How To Make Shepherd's Pie
4 Responses
  1. Jasfyra Says:

    yummy...aku penah buat menda ni ina.tp simple je aku wat.buh dlm bekas apa kenama dia tah..mmg cedap..


  2. LeenA Says:

    yeah??? aku nk wat gak...tp kene balik rumah mak aku..sbb aku mls nk kuarkan oven dlm kotak...hahaha

    aku tau ko buh dlm loyang je kan...kte bantai je tools dia ..xper..asal bley jdik..hehe


  3. memang sgt senang
    entah bape kali dah buat
    rasa2 mcm mls nk msk jer..
    buat benda ni..
    hehehhe..
    mcm2 versi ade
    bergantung dgn selera yg makan..
    nak also yg dipaksa makan!(Babah and Aqil ler apelagi!hahahahhaha!)


  4. LeenA Says:

    hahaha...mcm2 versi ek..amboi byk betol versi sheppard neh..


    ntilah nk tgk p lagi resepi menarik, ringkas dn senang utk d buat..leh d share bersama