- Leena -
hehe..ini episod pertama spjg percutian di kelantan..wahh mcm lah xpernh balik sana...

nth lah aku rse seronok je ble balik sana...sbb layanan in law sgt baek agaknye..alhamdulillah...

ok mari kte bercerita...wah gtu ayatnye kan...

aku gerak ke klntn pd hri senin 1hb jun 2009 pd pukul 10.30...ini dr kepong...singgah umah parents aku dlu..

spjg perjlnan..ish2 kehangatan...saket pgg...nk baring xleh..gerak nye hanya kepala aje le...

aku xsnap gmbr spjg perjlnana pegi sbb aku xlrt nk buka mata...Tuan Rosli drive non stop sehingga ler R&R Gua Musang...(time ni dh hepi sbb sket je lagi nk jejak kg)

ish3..rminye umat manusia time cuti skolah ni..byk rombongan bas bdk2 skolah...mn nth dorg ni pegi...nmpk gaya mcm bersukan...

kteorg brenti sana..semyg, mkn, minum dn wat regangan otot....:p...tp aku xlrt ar klu masuk toilet ni...maybe sbb xder org jaga...masyaallah baunye rse nk pengsan...

siap sgl...trus mredah jln..smpi ler ke jln alor hijau, kg bukit tanah, selising, pasir puteh kelantan pd pukul 7 kot...sbb sblm tuh singgah gerai tepi jln beli ikan segar...kira2 ikot kan..6.30 smpi dah....sronoknye tgk pokok2...spjg perjlnan pon dh seronok..segar je mata...

MIl aku dia xsuka mkan kat luar..jadinye dia sgt rajin blik trus msk wpon kecapekan...emm...aku ni mcm xpernh jpe tnh dgn pokok...trus p serbu kat kebon...:P

xper next entry aku cte.....skang kte stop dlu...
2 Responses
  1. Muza pun suka balik kg asben, walaupun 'kg' tapi sbb layanan PIL yg best...ape yg kita nak makan semua dia akan masak kan n cari..Jauhkan balik kelantan. Muza dah lama xpegi. Dulu masa xkawin lg selalu ikut kwn yg dekat ngan umah balik kelantan.


  2. - Leena - Says:

    best kan blik kg...ina de le kg kat perak..tp sbb most of famli dh dok sni..jd xder ar kg...

    i2 lah ble dpt blik klntn..teruja sgt..wpon slalu blik..

    pulak ble smu In law sgt baekkkk lagi i sukaaaaa...wpon jauh..tp hati sgt baekkk nk balik..hahaha