- Leena -
sekembalinye aku dgn membyr hutang dr muza

1. copy paste award





2. Nyatakan 5 fakta menarik ttg pemberi award ini

- suka masak

- suka jln2 cri makan...wahh...yeke???


- miliki sorg anak encem..comel ank ko yo...

- kwn yg aku kenali di uitm dlu, masu aku amik diploma..dia group laen..tp aku kan peramah kenal lah dorg2 ni..wahh perasan ...

- ank dia dh besar dah..plg aku igt time dia konvo perut dia dh bolat..konvo ble ek..degree klu xslh..skang dh besau..aku??insyaAllah coming soon...mudah2an...


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta @ hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

- sudah berkahwin dgn jejaka dr pasir puteh, Kelantan ( bru je blik dr kg ni ha..mls nye aku ble dh smpi kl...sronok dok kat kg..wakakakaka)

- aku sorg yg permah, byk ckp, tp klu org yg dia sgt pendiam aku xleh gie..sbb org tye spath dia jwb spth..

- suka memasak, try n error sgl apa yg dlm tenet ni..slh satu berjaya mencuba..shepard pie..n jd feveret Tuan Rosli skang

- aku de sedikit garang (sedikit ke??klu tye Tuan Rosli dia ckp byk...ahaha)
]
- aku sukakan kekemasan...xsuka selerak2...


- aku suka ketawa..sgt byk ketawa...knpe ek..tu psl perut aku n size bdn aku susah nk mengecik..angin penoh...

- aku sorg yg manja...aku suka blik klntn..manja2 dgn atok Tuan Rosli..dh lah comel..


- aku xreti ckp kltn...tp try jugak nk ckp..smpi terbelit2 lidah...

- aku sgt mudah utk nangis..tgk tb org berlakon sungguh2 tuh aku dh leleh dh..adoiii...lembik btol kan???

- kdg2 suka melawan...ble keras kepala dtg..tp jrg lah keras kepala 2..sbb aku ni hati lembut..

- aku suka berkwn..tp klu org amik kesempatan aku mintak maaf sgt2..aku xlyn..

- aku sgt suka verangan ok...ya Allah nk gini2..nk gtu2...Tuan Rosli sgt penat melayan..:))..
tp verangan lah elokkan...otak kte maseh berfungsi dgn baek skali...


4. Anda perlu memilih 10 penerima award dan seterusnya dan describe ttg mereka..

xtau nk bg saper dah..sbb mostly dlm list aku ni..rmi dh yg dpt award ni..jd simpan je lah utk diri sendiri ek..:D


*****************************************************

award ini pon dr muza.. thanx muza yek...





award d beri pd followers sye...sila amik yek..
2 Responses
  1. balik kg yer..bestnya..mesti byk shopping2 ni..


  2. - Leena - Says:

    best lah blik kg...byk pokok2...kte xder sopink2 lah muza...bajek utk sopink tak da...ekekekeke....