- Leena -


Salam...lame dah aku x mengapdetkan diri dlm blog...emm...aku pon bru blik bercuti dr kampung..sronok rse nye mcm xnk blik dah kesini...eceh ayat...

kali ke-2 aku blik ni...kali pertama ni lah laki aku bg drive dr GUA MUSANG ke ALOR HIJAU, P.PUTEH..time kaceh ek syg...bg i try bwk kete sejauh i2..

lps tuh pancit..rse nk demam aku drive 200++ km...mn xnye...aku drive KL ni pon..ala2 mls..bukan mls pe...xberapa nk brani...eceh ayat...

alhamdulillah...dgn keberanian, dn kesungguhan aku bljr memandu jarak jauh menjadi juge...

n pertama kalinye juge.... aku msk kat rumah mertua..hihihihi....bantai je tuh..sbb aku dh lama xmemasak ni weyh...lupa dah skill nye...

pertamanye aku msak adalah...pucuk paku msak lemak...sedapppp...tgk pak mertua mkn without comment...maknanye bley gie lah 2..

kedua aku msak adalah spagethi bolognese...yang ini...dia komen...haha..katenye "mase"....mintak maap lah Ku..sememangnye mknan owang putih ni masam2 belaka...ehehehe...

n pertama kali juge ler...aku dok nengok pak mertua aku slalu senyum...sembang byk dgn aku...n paling ketara ble dia sembang dgn orang yg "kureng" di pasar machang...ahahahah....encem juge le kan pak mertua aku tuh ble dia senyum...tp encem lagi apak aku...wah...nk jugak...

aku blik kg ni ekceli dgn tujuan...nk hntr adik ipar aku yang no 7 tuh ke poli KB...dia bru masuk ke sna...nk gie hntr dia register lah kiranye ni..alang2 jenguk org tua...memandangkan hujan...aku xder lah snap gmbr...lg pon aku xbwk kamera...hahaha..

poli saner x byk sgt intakenye...maybe sbb dia x byk course n mmg dia rate byk tuh je...

abes tuh kteorg gie umah sedara belah apak mertua...kat bukit bakar, n telosan...n lagi 1 aku lupa...hahaha..

seharian berjlan...dh rupanye beraya...yang bestnye...ble gie umah sedara yang aku xpernah gie...aku dpt lagi brg...yang ini..aku dapat kain batik..ngeh3...

kain batik byk2 ni nk wat pe lah kan..pakai mse bersalin lah yek...

dok kat kg...rse mls je nk balik..sbb sronok kan bercuti...ngeh3...


ok...tgu next entry...


0 Responses