- Leena -
Sambil menemani hubby aku drive utk pulang KL...aku dok menemani hubby aku bersembang...sembang pye sembang..terbuka 1 cte ni...ok..jom aku aku karang dialog ni...


1 hari ada sorg makcik ni naek bas nk kemana..xpulak hubby aku bitau...ble berdua dlm bas....drebar terbau 1 bau yang busuk...dgn tanpa lengahnye...dia bertye pd si makcik..


drebar: makcik kentut yek??

makcik: ha ah makcik kentut...maap yek...



dlm keadaan yang lama sedikit...drebar terbau lagi...

drebar: makcik kentut lagi yek??

makcik: ha ah makcik kentut...maap yek...



dlm keadaan yang lama sedikit lagi...drebar terbau lagi...

drebar: makcik kentut lagi yek??

makcik: ha ah makcik kentut...maap yek...lps ni makcik x kentut dah....




dlm keadaan sunyi sekali lagi....atas bau yang sgt busuk i2...dgn nada yang marah...

drebar: makcik kentut lagi yek?td kata xnk kentut dah...

makcik: maap yek...makcik memang dah xkentut...tp makcik BERAK......


wah makcik ni kan...selamba dia je...aku dgn hubby aku pe lagi kan...ketawa dgn riang lah dlm kete...hai tuan rosli...tuan rosli....


0 Responses