- Leena -
hari ni aku rse xberapa sehat...mungkin sbb tapak kaki ku yg saket ini...


aku xtau dtgnye lobang di tapak ini dtg dr mana...tp yang pasti kuarnye dia...sejak sblm aku kawen lagi...

tp semlm...d sebabkan aku geram...dgn rupa dia yg tdk menyenangkan..dan lmbt pulak nk baiknye...aku mencari idea utk menghilangkan..

dgn xsabar2...aku korek dgn sesungguhnye...hahahha...sblm nie mse d kampung, aku sudah mengoreknye sedikit..tp ble dh kluar darah...aku agak cuak..

kmudian ble pulang kerumah...semlm aku tba2 rse nk korek lagi...ahhaha..mmg tgn gatal lah namanye..

ble dh korek...aku trsa mcm tertarik isi...aku sgt lah saket...sbb nye aku tarik isi..sblm ni dia dh bertuko kaler..kpd hitam..mgkn drh beku..

aku dah nampak lobang nye tuh..tp xthn..aku xabes menarik..kmudian..aku kluar p pasar mlm..menemani parents ku yg dtg semlm..

mungkin d sebabkan habok2 d atas jln kuman masuk ke dlm lobang...sbb i2lah lobang menjadi membengkak...

dan td nye d opis..sedang aku menunggu utk solat...aku gatal tgn lagi...memicit lobang i2..

nah...ambik ko..bernanah puler..adoyaii...saket nye..sgt terseksa aku rse nk berjln...

skang ni aku rse sgt xsabar utk pulang..sbb aku dh xthn...kpala pon dah pening sgt...emm..

org kata saket penghapus dosa..byk dah dosa aku nie...mudah2an saket ini memberi keinsafan..dan mengurangkan dosa2 lepas...aminnnnnnnnnn


:)
0 Responses