- Leena -


Tag ni dh lame aku kene...tp aku blom rse nk wat..so hr nie..byk mase terluang...wahh ayat..kat opis tuh byk mase terluang...


so jom layani deh pe soklan2 nye....dan pe jwpn nye yg akan ku berikan...





Senaraikan 10 Perkara orang yang tag Anda ?





10???byk tuh..jenuh gak nk mikio kan benda nye...

1) dia ni nama penuh PN MAZWANI AYU...isteri kepada WAN MOHD RAFI...dua2 pon aku kenal..sbb se course dgn aku mase diploma..cuma nye si rapi tuh bdk group laen..minat plak dia kat bdk kelas kteorg yg xbrp nk betol nie....aishhh


2) dia sudah mendirikan rumah tgga pd 19 October 2007......tp maseh blom de anak lagi..sbb dia simpan duit nk beli rumah dlu...ahahahaha

3) di opis dia adalah ketua aku...bukan ketua sgt ar...superior org puteh kate...tp sme je lah aku rse....ketua ke kawan ke...hahaha

4) dia dan aku tggl se area sejak aku berpindah ke Tmn Medan, Pj...de ler bberapa jengkal dr rumah dia ke rumah aku...

5) kteorg menjadi rapat sejak aku masuk bekerja di sni...i2 pon dia yg tlg aku masuk..knpe dia plih aku utk kije dgn dia???? aku xtau..kene tye soklan tuh pd dia...

6) ala byk lagi ker....apa lagi ek...dia org perak...dan keluarga dia sgt besau...yg keturunana lelama tu ler...pakcik, makcik belah apak dan mak dia...klu campur dua2...de lah dekat 25 org....eh yeke...btol lah kan ayu???? terlebey terkurang halal lah yek..

7) dia sgt gle2...otak mereng...tp bley lah klu nk share2 cte...dia pon suka gosipping...ahhahahaha

8) dia sgt suka tolong kengkwn...hr tuh dia belikan aku ubat..utk ketuat ni..hehe...beria no p belikan..BTW..thanx a lot Ayu..

9) pe lagi ni..emm...dia de sorg kwn yg sgt rapat..Dida...paling lama kwn yg dia kenal sejak dr skolah rendah...skolah menengah rmi lagi dia maseh contact n still close...1 of them..is...BJZ..lupa nama penohnye..ahhaha..

10) dia pandai writing, reading n speaking in english......tgk kat blog dia ni ha ..terer kan???dia ni jugak slalu menjadi dictionary bergerak aku...ekekekeke...terima kaseh ler Ayu...dan...dia juga sgt suka membaca especially in English...to improve the skill katenye...yeke??btollah 2...



Tuliskan Novel Kegemaran Kamu?

alamk!!!!!!!!!!!! de ke novel feveret...dlu mase bujang n dok study UiTM aku rajin le baca buku cintan2..terbitan karangkraf..tp mn igt tajuk nye..

mitak maap ler...soklan untuk ini tiada jwpn...



Listkan 5 benda yang Anda Sayang...?

1) henfon...penting senang suami ku..talipon tiap mase...
2) rumah...wpon rumah sewa berharga jugak..sbb penat aku nk kemas n adjust..sbb dlm rumah i2 tersimpan smua kemanisan, ketawaran, kepahitan, kekelatan...dn sgl rse lah...
3) computer pemberian bapakku...wpon agak season..aku nk apdet..nti stil leh pakai kan...
4) brg2 rumah yg di beri either belah mak aku...or mak mertua..smua pon berharga
5) hadiah dr suami tercinta...wpon xbrp byk kan..tp xper lah b...sekurangnye2 sblm kawen ade jugak bg...ekekekeke..sgl harta benda yg di beri sebagai hadiah dan sagu hati..termasuk smua koleksi2 yang aku miliki.




Sama ada anda akan Tag Orang Lain ?

ha?nk tag saper???org yg tag aku bley??


1) mommy dina dan arissa...
2) adam arjuna...

dan sesapa lagi yg rse nk jwb tag ni...

terima kasehhhhhh...


*** jenuh nk menjawab soklan neh..penat mikio...#-o


0 Responses