- Leena -
Oklah...seperti yang d janjikan aku nk apdet gmbr utk last entry aku p wedding d klang and perak...so ni aku upload gmbr nye yek..



21/12/2009


ni smua ekceli bukan aku yg amik gmbrnye...aku cilok dr kwn aku yg pompuan pye frenster..hahaha...

yang ini wedding kat KLANG, SELANGOR....aku kenai dia ble nye aku jpe dia d open hse staff tmpt aku pernah bekerja d uitm dlu...dia opismate hubby aku..kenal gtu lah..so menjadi kwn lelama plak...oklah kan???




=====================


====================





27/12/2008


ok...ini bdk perempuan aku kenal sgt lame...dr aku kecil lagi...but she's younger than me 7 yrs old...

kenduri ni kat KAMPAR, PERAK...tp dia anak yatim...apak dia eksiden mase dia kecik lagi...cian kan???


xtau ar nk stori pe lagi..sbb tgh blank nk menaip...so layan je lah gmbr2 nie...




====================



====================



====================





p/s: utk ke- empat2 mempelai...sye dgn bahagia nye mengucapkan TAHNIAH...kerana berjaya masuk ke alam yang baru...selamat mengharungi alam rumah tangga...jadi isteri yg solehah....dan bahagia kekal hingga hujung nyawa...aminnnnnnnnnnn


0 Responses