- Leena -
oraits...latest news @ gud news adalah...

adik eden dh selmt melahirkan baby melalui operation

pg td hri selasa 5/5/2009 pd pukul 3.38am bersamaan 10 jamadilawal 1430

baby bernama NOR SYAZA KHALISHA Bt. MAT AMIN...dgn berat 3.4kg..

buat mse skang xsempat nk jenguk ke spital..

GH dia xmcm private..waktu melawat smpi ke mlm..so weekend aje le jpe d kepong..ekekeke

nti aku up gmbr baby yo..
8 Responses
  1. Jasfyra Says:

    yay..ina dah jd makcik...hehehe
    amik gambar bnyk2 yo


  2. LeenA Says:

    hahaha...jdi mkcik dh aku kan..

    nti aku up yo..xsabo gak nk nengok..


  3. dah jd untie lah...tahniah...tggu turn ina plak lepas ni


  4. LeenA Says:

    insyAllah...tgu plak nama ank den yo...


  5. nieda Says:

    tahniah ina dah dapat title aunty..Den tgh risau dan berdebar2 ni? ceaser sbb baby overdue ker?


  6. LeenA Says:

    hi nieda...aku pon blom preggy dh cuak...

    adik aku lame gak lah kat spital..rrsenye hr ni bru boleh balik kot..sbb de pendarahan sket kat perut dia 2..

    ceaser tuh sbb bb xddk d lorong yg btol..kepala dia ketepi..dah bukak 4cm..tp dia xjpe jln kuar, so doc belah je..sbb takot lemas...


  7. tahniah!! tak sabo nak tgk pic baby....hish tetibe plak lieya rindu bau baby hik hik hik


  8. LeenA Says:

    terima kaseh lieya...

    1st time ni dpt ank buah...xsabo gak nk p tgk...

    best kan bau baby ni...mandi ke x, sama je bau dia...