- Leena -
haha...kembali meng entrykan diri..
xbyk cte...jus nk share kenduri kawen d rumah parents angkat aku..

majlis berlangsung pd hari ahad, 10 Mei 2009 bersamaan 15 Jamadil Awal 1430

aku gerak dr kepong dlm kol 10 smpi kat sane dlm 11.30...sepjng2 perjlnan dr kepong smpi sijangkang aku tdo...2 psl aku rse kejap plak smpinye kat banting..


haha...abaikan stokin i2 yo..boleh plak pki stokin koyak Tuan Rosli neh...
kenduri kat Rumah Hj Tamami ni bermula ptg smelm lagik...
jadinye ble pg kol 11.30 aku smpi org dh de yg blik pon..:))
kteorg ni ala2 jakun lah skejap sbbnye klu KL @ tmpt laen bese kenduri stat kol 12...


nilah dia a few pics pengantin...ekceli aku agak kompius gak wedding ni
sbbnye klu kebiasaan aku dn mungkin org laen jugak,
ble kte pihak yg menyambut menantu, mestilah kedua2 pengantin berarak bersama kluarga pompuan...
tp wedding aku pegi di Kanchong Darat ni laen kekdahnye..
penagntin dua2 pon dh bermlm d rumah pengantin lelaki sejak hr kames..
pengantin pon siap2 mekap pe smua kat rumah pengantin lelaki

ble nk berarak plak, pengantin lelaki nye ni, ble dh siap2 pki smua dia trun,
pegi tgh jln wat ala2 dia bru nk p rumah pengantin pompuan.

pengantin pompuan ni plak turun dr rumah pengantin laki ni..

paham x ayat aku ni??paham kan??

jadinye kteorg agak kompius lah..celah mn sambut menantunye??

mungkin i2 budaya JAWA di Banting...xtaulah kan..laen org laen caranye.


dan ini..ha ha...pengantin dh ala2 basi..tgk dh de bb siap lagik..wahh verangan..

bb ni sgt baek yooo...xder nk rengek2, xkesah lah sape pon pgg, diam ajeh dia ni..

sgt bertatatertib..i like...kata Tuan Rosli...ekekeke.

ni cucu nye pd Tuan rumah ni, (ckp pon dh ala2 JAVA)

cucu Hj Tamami dan Hjh Zaharah..

aku dh menjadi sebahagian dr fmli ni dh dekat 10 thn..alhamdulillah relationship kami sgt baek..:D


***rumah ni bru abes shooting drama terbaru, jangan pandang belakang terbitan rtm aku xigt tv berapa..klu anda2 prsan tertgk so inilah rumah dorg shooting..

rumah ni mmg slalu org shooting pon...tp dorg tolak byk jugak sbb penat. dorg ni berlakon tgh2 mlm, 3,4 pagi...sbb time tuh je gle sunyi

dan tak lupa pd PENGANTIN...selamt memulakan langkah bru, dgn dunia baru, moga sgl yg d rancang d rahmati Allah, d permudahkan sgl urusan, dn mendapat zuriat yg baek2 belaka..amin..
8 Responses
  1. kanchong darat ni dekat2 banting ke...lieya cam penah dengar jek name tempat ni ehe h e eh

    meriah betul majlisnye...cantik pelamin....lieya bab2 kenduri mmg no satu....sebab suke makan nasi minyak.....he hehe

    ooo kire glamer laaa umah tu yeak...penah masuk tv tu....


  2. LeenA Says:

    kanchong darat mmg kat banting lieya...rumah ni dkt dgn rumah kluarga Sidek..yg pemaen badminton negra 2...

    meriah..boleh thn gak..tp penat r dorg..sbb dr ptg semlm nye dh stat majlis..

    rumah ni byk dh masuk tv...byk cte...tp xigt ar cte pe..sbb dh lame..dorg suka wat shooting kat sni..sbb kwsan dia luas..senang drop, nk set tmpt...


  3. atty's Says:

    leena..kadang mmg gtu..ade yg gitu caranya..

    tp kdg..dua2 pengantin dah siap..dr umah pengantin perempuan.terus arak jln sama2..

    ade gak cara yg pengantin pompuan mmg dah ade kt umah pngantin laki..
    tp selalunya pengantin laki siap ar kat umah lain..nanti baru berarak.


  4. wahh glemer tu umah tu...siap masuk tv bagai...nk interprem skli blh x...teringin gaks nk msuk tv nih....
    agak2 producer nk trima x....
    ahaha....


  5. shakeymirza Says:

    saje gatai tgn nak tinggal komen..heheheh..tumpang lalu dan slm perkenalan...


  6. LeenA Says:

    to KTY: i2lah kan..sye pon rse kekdah org kawen ni mcm2 cara nye..klntn pon laen sket caranye..:)) taulah jugak sbb kte kawen dgn org kltn..:d

    to LIEYA: glemer jugak lah rumah ni..cuma dh lama org xshoot kat sni..ni je tba2 dorg ronda2..berkenan plak rumah ni...

    to SHAKEYMIRZA:ehehe..salam perkenalan juger...nti kte singgah blog awak yeee...tq singgah:d