- Leena -
hari jumaat spt yg aku terpk nk mkn pe..akhirnye berjaya ajak Tuan Rosli...dan slalu lah ayat dia..."eyh kene mkn jugak steamboat ni, klu x kempunan".....emm perli lah 2

so tmpt yg kteorg ronda2 adalh d sni..

aku xigt pe nama kedai dia....shabu2 kot..tgk pamphlet i2 yg dia tulis..:))

kedai ni senang je nk cri..kat PAS sblh restoran syed...
klu nk try oklah jugak price dia...ke sbb dia tgh promotion..ke dia mmg slalu promotion..:))

so pd sesapa nk try oklha jugak..1 hidangan utk 2 org..
Tuan Rosli berpose hr 2..sbb aku nk mkn steamboat kene feel..
klu perut kenyang xbest ar kan..:d


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


dan ini cerita d wkend lepas..
aku kije half day....

den mkn tghri..trus ke brickfields amik abah...half dya jugak lah bapak yek..pandai..
trus ke GH..emm adik aku xbersalin lagi..

tp msg aku kol 6.02 pg..kata air dh pecah bukak 1cm..
igt dh bersalin..smpi kesudah hri ahad pon xkuar2 lagik bb nye..
semlm pegi..doc masuk air 2 kali..
pon xkuar lagi..
jwbnye hr ni dia berpose..
mungkin ptg ini @ sok dia oprate..tp lama2 takot gak bb lemas..
sbb air dh pecah sket..


d sblh kiri dgn adik pd hari sabtu...sblh kanan dgn nth sesapa aku gatai nk snap...
sbb dia kembar 3..gle ko perut dia besau..
ank no 4,5,6..dpt 3 skali...ikat trus kan kak..beres...
sori kak sye tempek dlm blog..amik berkat..
tp cian dia uri ke bwh..dr bln 3 dia dok kat GH ni..berkg dh rupanye kan..
ade lagik sorg...pon sama..tp dia aku xsnap sbb perut dia normal besaunye..:d..
aku tye semlm dorg pye dh week 36...cian kan..takot dok rumah jadik laen..
tuh ygkene thn wad..
mcm mn lah keadaan aku nti..

last pic tuh..Tuan Rosli kebosanan..ahahah..busan ek...mcm mn nk jg bini nti..ish..
nti i sediakan library kat GH tuh ek Tuan Rosli..xder ar busan


sekian saje laporan mgu ini
6 Responses
  1. lieya pun suke steamboat ....betul tu, rela tak makan sebelum tu...baru feel bedal steamboat he he he he.....


  2. - Leena - Says:

    bestkan steamboat..mkn kat stu pon xrse rugi sbb kuah tomyam dia sedap gak..

    licin lincap hubby bedal...org blnja le katekan..:))


  3. Jasfyra Says:

    wah..dah p mkn steamboat..wat aku terliur nih..nk p lagik....hehehee

    tahniah,ko dah dpt anak buah.to adik ina,selamat menjadi ibu.dan selamat berjaga mlm..hehe


  4. - Leena - Says:

    ahahahaa...2 ar..gigih gak aku mkn..laki aku ajak p klinik xray tgn aku xmo..nk mkn jugak steamboat tuh..smpi dia ckp..pentingkan mkn dr kesihatan..:))

    terima kaseh atas ucapan utk adik aku i2 yo...


  5. wah akk...mkn steamboat...
    sdp tu....

    tu ke rupanya tuan rosli akk...hehe..
    hensem...jgn mrh yer...just kidding...hahaha...;p


  6. - Leena - Says:

    hahha..i2 le rupa Tuan Rosli mokcik, dek non...

    encem???xper pujilah..murah rezeki..haha..dia xder le rupa bradpitt, rupa org klntn jugaklah kan..:))