- Leena -
alllooww...ekekeke...(tba2 je kan gelak)


hi memandangkan kalian smua akan bercuti pjg...sye ucapkan selamat bercuti...dan
SELAMAT HARI PEKERJA BUAT SEMUA PEKERJA DI MALAYSIA..
aku cuti sehri jo..sabtu kije sparuh hari..jadinye xder lah pjg sgt cutinye kan..:))

event di sok hari..blom tau..tp mcm dh bajek nk wat pe..
maybe pegi make steamboat dgn Tuan Rosli ku..
i2pon waktu dia ble ek..ptg2 sket kot..

sabtu??aku kije..n after dat mau pigi GH..adik aku masuk spital daa...
sbb..dia patutnye banak dlm 23 @ 25....
maybe induce kan dh lewat2 gini..eceh mcm pernh ngandong pon aku ni...

ok skali lagi utk kalian smua..SELAMAT MENG ENJOY KAN DIRI YOOOO...
1 Response
  1. SyuQ Says:

    hu hu cuti panjang? bestnya korang. aku kena koje. ikut roster. da aku pilih keje ni, kena la berkurban :-(