- Leena -
aku kembali...dan jom kte share hobi

masing2 de hobi snedirik kan..

so jus nk share 1 hobi aku...layanzzzzzzzz


||
||
||
||
||
||
||

TADAAA




korang suka paper bag.???

ahaha...aku sgt gemarkan paper beg..

xkesah lah rupa paper bag tuh mcm mn...akan ku simpan

sgt byk paper bag yg aku kumpolkan...ade le dekat 50...tp de yg aku xsnap..

ini pon de yg lobang2...Tuan Rosli cilok


paper bag ni sumber nye byk..dtg dr pelbagai size dn rupa juger dr arah zon yg berbeza

dr org kawen ,

beli brang, sopink, amik kat opis lame (cilok), dan byk lgi lah..terjpe sepah2 pon aku kutip..:))




ini pemberian org..harus d simpan juger...:d



dahh...i2 sajo..saje mengisi mase lapang
6 Responses
  1. Jasfyra Says:

    sama hobi ngan laki aku...hikhik..tp dia xsimpan paper beg org kawen


  2. - Leena - Says:

    owhh dia suka gak ek..aku simpan..sbb de jugak yg bg paper bag bergmbr...canggeh gtu..

    laki aku dia phm n merelekan aje..bini dia nk pe..:))


  3. wah byk nye koleksi paper beg leena.....rajin betul mengumpulkan...lieya ni nak kumpul camne, kejap2 gune tuk letak bekal laaa, letak barang laaaa he he he....


  4. SyuQ Says:

    wahhh! kita pya hobi yang serupa... :-)


  5. - Leena - Says:

    to :

    Lieya : nth camne hobi nk membiak dgn baeknye nth...maybe sejak kije kat sogo 2..tgk adik pon dia kumpol paper beg tuh bebyk..baek dgn cashier leh ar dpt..:))

    hubby kdg cilok gak ina pye paper beg..tau2 dia dh guna...klu nk guna sgt..ina guna yg mmg dh tersedia guna..klu yg blom berusia..no..no...


    Syuq: bagus kan hobby ni..bukan susah sgt lah nk dpt..tp sbb beg ni de mcm2 rupa bentok..warna..2 yg best..:D


  6. afzal Says:

    aku nk sponsor 10 paper beg tuk ko, tp yg sama jenis jer. bole ke? hehehe..