- Leena -

2nd tag utk hr ini...



1. anda rasa anda hot??
hot..sentiasa hot...sbb student2 sni suka buat aku hot...:))



2. upload gambar kegemaran anda?



3.knp anda suka gambar ini?

ekceli..smua gmbr2 aku dh adalah faveret pic...tp ini adalah d sebabkan yg terlatest..so ini je lah yg ku tempek..gmbr mkn kfc kat sek 13 s.a hr tuh..

snap pon pki camera cabok ja...


4. bila kali terakhir makan pizza?

mak aii dh lame ler... thn lps rse..tarikh dn bulan xigt..rse2 lepas raya...dominos pizza..1st time mkn..:))


5. lagu terakhir yang anda dengar?

xdgr lagu pe2 pon hr ni...klu semlm..dok layan lagu ali baba bujang lapok...



6. apa yang anda sedang buat selain daripada selesaikan tag ini?

dok kat kaunter...menjalankan rutin sebagai library assistant...



7. selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?

pe ek...enaekk, sayang, linda (ni nama panggilan utk d rumah, celah mn dpt nama ni pon xtau), kakak.....

8. tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan. sila lakukan homework yer...

zuera,
ayu,
kty

x cukup 6 aku de 3 je..


9. saper no 1 kepada anda?

kwn lama yg slalu kami sharing cte...dr dlu hingga kini...moment plg sadis..aku pernh menangis d bahu dia..teringat kan arwah abg rse nye..uhukuhuk...


10. orang no 3 ada hubungan dengan sesiapa?

kawan blog yg baru d kenali...dn panggilan namanye srupa dgn akk ipar guer


11. kata sesuatu berkenaan dengan orang no 5?
xdak no 5


12. bagaimana pulak dengan orang no 4?
pon xdak


13. siapakah orang no 2?

ni...adalah merangkumi...kwn diploma, dn kwn se opis...byk gak ajar benda2 baru especially bidang pekerjaan kami..iaitu perpustakaan...


14. bagi pasanan anda kepada orang no 6.
xdak.

6 Responses
  1. Jasfyra Says:

    aku dah buat tag ni..selamat..hehe


  2. SyuQ Says:

    cantik blog kau nok. jeles aku. harus aku lepas ni gigih mencantikkan blog aku (mcm pernah ku dengar statement ni) tp mana ruangan "mengumpat"?


  3. joegrimjow Says:

    hot=panas?

    kankankan?


  4. - Leena - Says:

    to:

    zuera kasik chan lah kat aku..ko buat skali lagi utk aku ek..:D


    Syuq...gigih ni nyah mak try n error..smpi hilang smua benda aku kene setting balik..
    btw,,,thank u for de complimentary...kan omputeh dh kuar...

    joegrimjow...ha ah...hot=panas...panas membawa beribu2 maksud..so pahami sendirik lah yek..:))


  5. Aspalela Says:

    salam kenal yek.....


  6. - Leena - Says:

    aspalela: oraits...