- Leena -
ok...sudah baca title entry....ni kesinambungan cte utk entry sabtu lps aku ke klnik...

uhuk2...memandangkan klinik baharuddin xdak org nk scan..aku p klinik anis..2 pon nurse baharuddin ckp..klu x, xtau pong..





anda smua nmpk i2 bonjolan..( dh mcm org cacat, terkelepet mcm 2)

jpe doc..dia ckp bukan tulang yg terbonjol...yg dia ckp adalh urat saraf bengkak..

mcm mn urat saraf bengkak tuh kengkawan..




gini ceritanye...dlm bdn kte penoh dgn urat saraf bg memudahkan pengaliran drh dn menjlankan rutin harian yg sepatutnye dia buat

tp ade 1 urat ni dia degil..tba2 dia nk stuck kat pergelngan tgn aku ni...oleh sbb dia degil, xnk gerak2..makanye yg len pon jammed lah kan..

hon2 pon xnk gak jln...ble dh stuck beramai2..timbullah bonjolan bengkak ni ha..

aku mula igt nk xray je..tp doc kasik mkn ubat dlu..dia ckp tgk dlm 3 hri, klu xsusut jugak...dtg blik check..xray...klu perlu bedah, kte bedah..

BEDAH??? adoii aku sgt gerun bedah2 ni wpon kecik...

tp spjng 3 hri ni..aku lom nmpk sust surutnye lagi..tgk lah smgu..smpi jumaat ni..klu xder gak..

bedah lah jwb nye..:((...(itulah byk dosa dgn org ni)

tp knpe ek ubat doc bg ni membuatkan aku sgt lemah..bdn pns dlm..mcm nkdemam je rse..

dh lah ubat kene kemam..huih..klu vitamin xper le..sedap juge rse nye..

sekian terima kasut

5 Responses
  1. Jasfyra Says:

    uih, camtu eh..
    mak aku dulu penah bengkak camni..doc kata tisu dia..pastu mak aku suka penyek2kan dia..
    rasanya skg ni dah ok kot.hehe


  2. eh ye ke...takutnye....bab nak kene operation ni yg ketar lutut nie....harap2 okey n takde ape2 yg serius....


  3. LeenA Says:

    to:

    zuera: i2 lah rupanya tgn aku..kdg2 lenguh...tp mak ko doc kata tisu ek..

    knpe xselari doc2 ni ckp ek..:))..ke org urut aku sblm ni..terslh urut..

    lieya: doc ckp bedah tuh xder lah saket..bius..tp saket lah jugakkan klu dh nama nye bedah...

    doc ckp ala2 bedah bisul...mcm 2 lah rupanye..hrp2 lah xder rupa bedah 2...kang xpsl2 dok umah aje..


  4. knp tgn akk jd cmtu...sgguh heran ye...cam tgn kartunis imuda tu ha...
    pape pn hope akk sihat sntiasa...
    heee....


  5. LeenA Says:

    amboi kartunis ko ckp lieya...

    xpa2...sabo2..makcik sabo ni..ekekeke..


    harap2nye baek lah slps ni...aminnnn