- Leena -
hr ni de mood sket nk ber blog...sbb pc ni pulih sdekit demi sedikit...eceh..

jus nk cte le kan...kekdahnye org pegi ke klinik..

selasa lps aku on leave..bwk mak aku check up...d sebabkan kwsn kepong i2 agak pedalaman klinik nye..smpi org laen konfem xtau de klinik stu...jadinye aku dgn Tuan Rosli ambik cuti utk bwk mak aku g klinik...

pegi2 dlm kol 7.45 gtu kot..adoii yai...rminye umat manusia..bru kol 7++...yg byk nye knfem.. cha alif ya nun..sbb kepong tuh mmg majoriti nye org2 dia..

ble berbaris..pon kemaen pjg..bru nk register 2..

uhuk2...yg xthnnye..ble berbaris dpn blkg cha alif ya nun..dorg ni pepgi mls gler nk mandi..

gosok gg pon xagaknye..ble dia bukak je mulut tarik napas...:((

aku rse nk lari je kuar barisan...


tp apakan daya..ku tahan juger...tekak ni dh rse nk muntah dh,,

rse mcm tertelan je hawa2 napas dorg tuh..yaks...

adoiii...knpe lah di buatnye klinik kat celah2 rumah org..



tolong ar buatkan 1 klinik yg mudah d access org rmi...ini public transport pon xleh masuk

TOLONG!!!!!!!!!!!!!!

TOLONG!!!!!!!!!!!!!!!

****************************************

tapi yg bestnye sambil2 tgu mak aku, aku p check gg..eceh nk jugak...yele bosan tgu saje2..

xtau nk wat pe..dh le lama juge...

check gg hati dh debor dah..

takotnye klu kene tampal ke kene cabut ke...

ALHAMDULILLAH..so far gg bete baek..

igt nk scalling pon doc kata xperlu..

cuma gg bongsu yg tumbuh xabes ni je kene careful sket...

sbb dia xtumbuh abes..so ade mcm lobang di dlm...

jadinye utk rawatn d suruh kumur air garam @ listerine..

tye gak kat doc..de ke posibility utk gg bongsu ni tumbuh abes..dia kata dlm 5thn lagi..grrr..

saket ker??takot..tp doc kata klu permulaan ni dia tumbuh xsaket..

kebiasaanye xsaket...Ya Allah hrp2 ler xsaket..dgr org cte..saket beno rsenye





2 Responses
  1. Jasfyra Says:

    oo..kalo kt sini kami dihantui BO (body odor)kakakakaa...
    eei,aku baca pon nk muntah..yukss


  2. LeenA Says:

    owhh...tmpt aku pon sama je..bau sgl mcm bau..

    klu dh xmandi konfem bau kan..nak plak klu dia mkn ba alif ba ya...


    gggrrrrrrrr