- Leena -
Spt entry aku sabtu lepas...after kije sabtu aku akan ke klinik...tp aku terlupa nk transfer gmbr dlm pendrive utk some pic..so ni je lah yg aku tempekkan..


best juge ler dok lepaking sek 2 s.a ni sambil2 mengimbau kembali kenangan...

pling xleh lupo...kwn aku pernh minum air yg berintikan najis nye si cik ti...cian...smpi muko dia effect jdi tompok2 rse..xigt...muntah2 sudah pasti..smpi mc dia..



aku lah org yg nmpk najis tuh..sbb aku ni klu lps mkn ke lps minum ker..amat gemar bermaen dgn sgl benda d dpn mata..so dok kacau punye kacau..igtkan ler cincau..mn dtg cincau plakkan klu dh minum nye..air milo kot..xigt..:))




tp skang ni nmpk canggeh gtu...cantek kemas bersih.."statement Tuan Rosli: baru lagi tmpt nie..tgu ler sket2 lagi"...

tp dlu dgr nak jadikan 2 tgkt..stgkt je ni..space dia pon dh semaken mengecil rse nye..mgkn sbb dia tarik sket area warung tuh utk parking site..



cuma aku terkilan tdk dpt mkn ini..uhuk2...xper next time..kat sek 2 ni mmg glemer gle ABC..mn2 warong dessert akan d hiasi begini...ceklat meleleh..sbtg wafer..buah anggur n laici 2,3 biji..mengancam..uhhh sedapnye...




lepas ni nk lepak mkn ABC jugak..ni pon curi2 snap org pye..:))..smpi Tuan Rosli tye aku..ni dr kg mana??dok snap2 gmbr..huh..pe rok sgt ker?
4 Responses
  1. SyuQ Says:

    hmmm... aku pon da sampi gerai seksyen 2 yg baru tuh. byk berubah. siapa KFC lagik kan...


  2. - Leena - Says:

    i2 lah nyah..gempaq kan...

    aku dh terliur2 ni nk mkn abc tuh nyah


  3. Jasfyra Says:

    wah..sangat mengimbau kenangan gitu..aku sellau gak p sana ina..

    weh, aku ingat lagi korang mkn air taik cicak itew..wakakakakaka...cian


  4. - Leena - Says:

    kan???

    tp pembetulan bukan cicak..tikus..:))

    cian shashe