- Leena -
musim mengawan sudey kembali...mmg byk undangn perkahwinan yg aku dpt bln ni n bln dpn...kebanyakan nye amik kesempatan berkg d musim cuti sekolah dn cuti yg agak ppjg sedikit..

utk org yg dok jauh..cuti 3, 4 hri mmg sgt sesuai utk dorg bergerak..sbb xder lah penat sgt..

pd kwn2 aku dn Tuan Rosli..de some yg tak dpt kteorg attend..cos 1 hri wedding wedding smpi 2,3 n de jugak fmli matter.

dan kerana i2 ade yg terpksa kami skip..mintak maaf sesgt..


TARIKH2 JEMPUTAN PERKAHWINAN (MEI 2009)

2/5/2009
-Raidah d trengganu
-kwn Tuan Rosli ade jugak d pahang n 1 lag xigt kat mn..

***MINTAK MAAP sesgt xleh attend cos kije on dat day, n fmli matter

10/5/2009
- ank kpda parents angkat aku d banting kawen..yg ni insyaAllah boleh attend.

17/5
- jiran lama SENTOL..kene bwk mak eden p..

31/5/2009
- fmli Tuan Rosli di N9...
- Lin a.k.a celin di Johor Bahru.
- Ail di Perlis
- Akma a.k.a Kichi di Sgor (xigt scra tepatnye tmpt i2..sori)

****dis date sgt byk undangan...MINTAK MAAP sgt2 pd korg cos xleh attend..


TARIKH2 JEMPUTAN PERKAHWINAN (JUN 2009)

3/6/2009
- FamliTuan Rosli jugak

7/6/2009
- Famli Tuan Rosli jugak...tp dis date aku mungkin dh gerak blik, cos senin kije...
3 Responses
  1. Jasfyra Says:

    ok pe.leh mkn nasi minyak..hehehe.teringat masa peknen dina dulu,craving nk mknnasi minyak org kawen.xmo dlm dewan.nk bwh khemash punya..alhamdulillah dpt..hehe


  2. Jasfyra Says:

    napa aku eja pelat2 ni...salah eja eh atas tu.ko paham2 sendiri la ina..hahaha


  3. - Leena - Says:

    hahahaha...hadoilah fetty azura mokhtar ni..ko preknen lagi kot..i2 yg terpelat2..:))

    mkn nasi minyak boleh..tp aku kene mkn sesenduk sni sesenduk sana ar kan....

    bahaya btoi nasi minyak smpi 3,4 rumah..