- Leena -
tag pertama dr mommy zuera
Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...




Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.
1- gmbr ni nmpk mesra wpon kepoyoan melanda
2- gmbr ini menampakkan aku lagi besar dr Tuan Rosli
3- sbb cantekkot gmbr ni...ke aku yg kiut????..buwekk muntah..
4- sbb mesra ar + gatal + excited dpt pelok suami.


Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?
tempat- rumah mak aku, kepong
tarikh - 23 Ogos 2008


Tema
nikah kaler putih , pink
kenduri belah aku songket hijau lumut
kenduri belahTuan Rosli xder tema sbb kenduri nye agak simple.....aku pki baju nikah
..save cost :))


Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???
dh rejeki yg d tentukan ALLAH s.w.t....kte larik pon dia dtg jugak..


Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.
semoga kekal bahagia sampai akhir hayat
n aku nk manja2 dgn dia wpon aku dh agak tuo...


============================================


tag kedua dr farasela


1) GUNA HP APA? ( Gambar Skali )
hpon aku nokia 2600..bru beli 2 bln lps rse..sbb fon lame bengong..

2) GUNA KETE / MOTOR APA? ( Kalu ada gambar lg bagus )
eden xde kete yo..cuma menumpang kete Tuan Rosli..
Kete nye dr buatan Mesia..Proton Waja 1.6..knpe auto??
katanye dok dlm KL letey maen clutch..tensen..haha mslhnye kat KL ke kte dok??

3) GUNA WALLET RUPA CAMNA? ( nk gmbar gak le.... )
ala xder gmbr lah..aku pki anna sui..de 2 zip kaler pelangi..
rsenye brand ni bersepah2 dh de kat mall, kat stall2 kecik

4) GUNA APA UPDATE BLOG?( Listkan sumer alatan update blog & gambarnyer ye... )
guna pc opis...klu de gmbr kdg guna kamera fon, kdg guna kamera opis Tuan Rosli..
den upload masuk dlm pc opis..
pastu terapdet lah blog...(klu rajin)

5) GUNA JAM TGN APA? ( ada gambar tau )
aku de 3 jam...

1pemberian ana bukit aman,
1 aku beli kat avon,
1 makcik aku bg dia beli kat sacc mall..(yg ni meriah penoh berlian)

tp smua pon aku xpki sbb
pertamanya xder bateri..lame2 smua pon dh xder bateri..
keduanye sbb tali putus..asyik lupa nk repari jadi nye xderlah jam kan.:))

sekian terima kaseh..
0 Responses